W dniu 27 lutego 2018 r. w sali szkoleniowej w budynku siedziby LGD Gościnna Wielkopolska odbyło się szkolenie nt. przygotowania wniosku o płatność, które skierowane było do beneficjentów, którzy podpisali umowę w ramach naboru nr 10/2017 ,,Instalowanie i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w obiektach związanych z działalnością gospodarczą w zakresie rekreacji, turystyki lub sprzedaży lokalnych produktów żywnościowych". Uczestnik szkolenia został przeszkolony w zakresie wypełniania wniosku o płatność oraz został poinformowany o zasadach korzystania z doradztwa świadczonego przez pracowników biura LGD. Celem szkolenia było też uzyskanie informacji zwrotnej nt. poziomu zrozumienia zasad przygotowania wniosku o płatność, a także na temat stosowanych procedur oraz funkcjonowania organów i biura LGD. Podczas szkolenia swoje prezentacje przedstawili pracownicy biura Bernadeta Listwoń i Szymon Jakubowski. Każdy z uczestników miał możliwość zadania pytania i rozwiania wątpliwości.